Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
ברוך הבא לאתר החדש שלנו, עדכנו אותו לא מזמן
אם יש בעיה, נשמח אם תשלחו מידע ל-info@delivino.co.il

בקבוקי יין קטנים למכירה

יין הוא אחד מסוגי האלכוהול העתיקים ביותר שאנחנו מכירים בעולם. עוד בימי עברו, יין היה אחד המשקאות הפופולריים וכך עד היום, הוא נחשב לאלכוהול 

יין הוא אחד מסוגי האלכוהול העתיקים ביותר שאנחנו מכירים בעולם. עוד בימי עברו, יין היה אחד המשקאות הפופולריים וכך עד היום, הוא נחשב לאלכוהול יוקרתי ואיכותי. בקבוקי יין אישיים קטנים למכירה, הפכו להיות יותר ויותר פופולריים עם השנים, בהתאם לעלייה בפופולריות של יין בקרב הישראלים.

 

קומפקטי, אישי וקליל

בקבוקי יין קטנים, בדיוק כמו בקבוקי יין בכלל, הפכו גם הם לפופולרים בשנים האחרונות. גודלם של יינות קטנים לרוב ינוע בין 250 מ"ל ועד 550 מ"ל, כאשר בקבוק יין סטנדרטי יהיה 750 מ"ל. 

בקבוקי היין הקטנים יתאימו למי שמעוניין ליהנות מיין באופן אישי ואין לו צורך בבקבוק גדול, לזוג המעוניינים ליהנות מכוס יין אחד לכל אחד בסעודה, או לחלופין, למי שמעוניין לטעום יין יוקרתי מאוד, אך לא מעוניין לרכוש בקבוק שלם.

בקבוקי יין קטנים למכירה

בקבוקי יין קטנים למכירה – המלצות

אז אחרי שהסברנו למה בקבוקי יין קטנים הפכו לפופולרים במיוחד, קבלו כמה המלצות חמות על בקבוקי יין קטנים, שישאירו לכם טעם של עוד.

Adam Gewurztraminer Tradition

100% גוורצטרמינר ארומתי בניחוחות פרחוניים מתקתקים ורדים ריחניים, לצד פירות אקזוטיים עם תווים מתובלים. עמוק, רך ופירותי ובעל מתיקות המאפיינת את יינות הגוורצטרמינר.

 

Sancerre 375 ml

בטח כבר שמעתם את השם, הסנסר מוכר בשל יינותיו הלבנים המינרלים והמורכבים אששר לרוב מבוססים על ענבי הסוביניון בלאן, וגם ידועים בגידול באחוזים נמוכים של פינו נואר. 

ארומה בולטת של ליים, חזרזר ירוק ועלי אוכמניות, לצד טעם של פירות הדר ואפרסק. יין חד, עגול ומינרלי, עם נגיעות קלות של דבש פרחים.

 

Marani Satrapezo Icewine

יין קינוח מתוק, מרוכז בריחות וטעמי קליפת תפוז, אגס בשל ואננס, בעל חומצה בכמות גבוהה אשר מאזנת את הטעמים והסוכר. 

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות