Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
ברוך הבא לאתר החדש שלנו, עדכנו אותו לא מזמן
אם יש בעיה, נשמח אם תשלחו מידע ל-info@delivino.co.il

טעימות יין וגבינות כשר

הגיע הזמן לנצל את הזמן הפנוי שלכם לטעימות יין וגבינות. אז כבר לא צריך לנסוע רחוק עד ליקב באזור הרי ירושלים או רמת הגולן,

הגיע הזמן לנצל את הזמן הפנוי שלכם לטעימות יין וגבינות. אז כבר לא צריך לנסוע רחוק עד ליקב באזור הרי ירושלים או רמת הגולן, אפשר ליהנות מטעימות יין וגבינות כשרים באזור השרון.

 

ערב בסגנון אירופאי במרכז הארץ

יקב, הפך לאחד מהבילויים הכיפיים והקלילים בשנים האחרונות. אבל החיסרון העיקרי ביקב הוא שבסופו של דבר, אתם מוגבלים לטעום וליהנות, רק מהיינות שמציע אותו היקב.

אז אצלנו בדלי וינו הבינו את זה די מהר והחלטנו להרים את הכפפה ולתת לכם ליהנות ממגוון רחב של יקבים ומגוון רחב של היינות וגם, טעימות יין וגבינות כשרים. 

היינות שיש לנו, מגיעים ממגוון רחב של יקבים בישראל, מה שמאפשר לאורחים שלנו ליהנות מיינות המגייעם מרמת הגולן, הרי ירושלים, הגליל ועוד. 

לצד היינות המגוונים, המעדנייה שלנו מציעה גם שלל גבינות בטעמים כל כך מיוחדים, שלא תוכלו להפסיק לנשנש.

טעימות יין וגבינות כשר

 

היינות הטובים בישראל

אנחנו אוהבים יין ואנחנו עוד יותר אוהבים גיוון, כך שאצלנו תמצאו מגוון רחב של יינות משלל היקבים המובילים בישראל, לצד יינות מיקבי בוטיק כשרים וליהנות מטעימות שונות וממגוון רחב של סגנונות. במסגרת טעימות היין, תוכלו ליהנות מיין אדום מומלץ, יין לבד או רוזה, מיין חצי יבש שנחשב למתוק יותר, או מיין יבש שנתפס ליותר אלכוהולי. 

 

גבינות שהן וואו

לצד טעימות היין המפנקות, תוכלו ליהנות מגבינות בטעמים שונים וגם גבינות מיוחדות. גבינת אחו כמהין, גבינת קממבר בזל, גבינת אולד אמסטרדם, או גורגונזולה פיקנטה, הן רק חלק מהגבינות שמוצעות אצלנו במעדנייה 

 

למי יתאימו הטעימות?

אם אתם רוצים לארגן ערב גיבוש לצוות בעבודה, ליהנות מדייט כיפי, או אם שאתם סתם רוצים אטרקציה לכמה חברים אז זה בול בשבילכם.

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות