Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
ברוך הבא לאתר החדש שלנו, עדכנו אותו לא מזמן
אם יש בעיה, נשמח אם תשלחו מידע ל-info@delivino.co.il

יין ישראלי מומלץ

ישראל, באופן יחסי למדינות אחרות בעולם, צעירה בייצור יין. אפילו היקב הותיק ביותר בישראל, נחשב לצעיר יותר מיקבים הממוקמים במדינות כמו צרפת, 

ישראל, באופן יחסי למדינות אחרות בעולם, צעירה בייצור יין. אפילו היקב הותיק ביותר בישראל, נחשב לצעיר יותר מיקבים הממוקמים במדינות כמו צרפת, איטליה, או ספרד ולמרות זאת ככל הנראה, בגלל תנאי האקלים המיוחדים והידע האגרונומי שלנו, ישנם יינות יוקרתיים ישראלים מעולים. אספנו 3 יינות מומלצים שאתם חייבים לנסות.

 

Tzaara Judean Hills Red האדום המושלם

יקבים מאזור ירושלים, ניחנים פעמים רבות ביכולת לייצר יינות אדום, שיהיו גם קלילים ונעימים, אפילו למי שלא ממש חובב יין אדום מתוק מומלץ. צרעה של יקב הרי יהודה, הוא בדיוק כזה. מיוצר ביקב צרעה, אשר הוקם בשנת 1993, בקיבוץ הרי יהודה. היזם שעומד מאחורי היקב הוא רוני ג'יימס, כורם במקצועו. בהמשך השתלב בצוות היקב, היינן המוביל בתעשייה ערן פיק. 

אם מדברים על יין ישראלי מומלץ, זה צרעה. היין המיוחד הזה מורכב מבלנד ענבי בורדולזי בתוספת סירה. מדובר על יין מאוזן ומינרלי במיוחד, עם טקסטורת משי וטעמי פירות.

 

Pelter Chardonnay Unwooded הלבן החצוף

יין ישראלי מומלץ ולבן, המיוצר ביקב פלטר הממוקם בעין זיוון שברמת הגולן. היקב הוקם ע"י שני אחים, טל וניר פלטר, שניסו להעביר את חווית היין האוסטרלית – יינות איכותיים לצד מחיר נגיש. לענבים מגוון אזורי גידול בתנאי אקלים שונים, מה שהופך את היינות למיוחדים. 

היין הלבן הזה, מיוצר מ-100% ענבי שרדונה, מאזורי גידול שונים (רמת הגולן ומצפה רמון) המייצרים יחד יין טרופי, רענן ועגול בלי צורך להשרות בחביות עץ.

 

Somek Rose הרוזה המינרלי

יקס סומק ממוקם בזיכרון יעקוב והוקם ב-2002. יקב סומק הוא יקב משפחתיבדומה ליקבים אחרים בישראל. יין הרוזה הזה נחשב לקליל, מינרלי עם טעמים רכים,] לצד טעמי פירות עדינים וחמיצות מעודנת.

 

לסיכום

הצגנו כאן 3 יינות ישראלים מומלצים במיוחד, שכל אחד חייב לנסות.

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות