Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
ברוך הבא לאתר החדש שלנו, עדכנו אותו לא מזמן
אם יש בעיה, נשמח אם תשלחו מידע ל-info@delivino.co.il

יינות ישראלים מומלצים 2022

לבחור יין שיתאים לכולם זאת בהחלט משימה מאתגרת, חובבי יין אמיתיים יודעים שאפשר ליהנות מכל סוגי היינות והרבה תלוי בעומק ובטעם,

לבחור יין שיתאים לכולם זאת בהחלט משימה מאתגרת, חובבי יין אמיתיים יודעים שאפשר ליהנות מכל סוגי יינות ישראלים הכי טובים והרבה תלוי בעומק ובטעם, בזמן היישון ובפרמטרים נוספים. אספנו לכם יין אחד מכל סוג שאתם חייבים לטעום.

 

ישראלי, אדום ומומלץ במיוחד - Hevron Heights Special Reserve

אז יינות ישראלים מומלצים בהחלט מתחילים לצוץ מיקבים שונים בישראל. אחד מהיינות המומלצים לשנת 2022 הוא חברון רזרב. יקב רמת חברון ממוקם בקריית ארבע על אזור יין קדום. מדובר על בלנד מקומיף המבוסס על קברנה סובניון, שיראז ומרלו.

כמו סוגי ריזרב אחרים, גם היין הזה יושן 24 חודשים בחביות עץ צרפתיות ואמריקאיות, מה שתרם להעמקת הטעמים שלו. יין מאוזן, עם ארומות של שזיפים, אוכמניות, עשבי תיבול ושוקולד. היין מאופיין במינראליות ומרקם קטיפתי.

יינות ישראלים מומלצים 2022

 

לבן, פירותי ועם נוכחות - Kishor Misgav Viognier

כאשר מריחים את היין בפעם הראשונה, יש משהו שמזכיר מאוד ניחוחות אפייה, כמו לחם או חלה טריים. כאשר מסחררים את הכוס ונותנים ליין קצת להיפתח, עולים ניחוחות של משמש המאפיינים את הזן, לצד עשבי תיבול עדינים במיוחד. יין עדין אך עדיין בעל נוכחות, עם סיומת חומצית.

היקב ממוקם על כרם, אשר ממצאים ארכיאולוגיים מוכיחים שעשו בו שימוש גם לפני 3,000 שנים. היקב הוקם מתוך החלטה, לייצר ענף תעסוקתי בכפר כישורית לבעלי צרכים מיוחדים.

 

רוזה, קליל, מינרלי וכיפי במיוחד – pelter rose

יקב פלטר ממוקם ברמת הגולן, בין היקבים הצפוניים של מדינת ישראל וגם אחד מיקבי הבוטיק המוכרים. היין הזה מתאפיין בצבע ורדרד קליל, הרומז על המינרליות הנעימה של היין הזה. הטעמים של הרוזה עדינים ומדובר על יין קליל ומלטף, לצד טעמים פירותיים של קלמנטינה, אבטיח ותפוז סיני 

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות