Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
ברוך הבא לאתר החדש שלנו, עדכנו אותו לא מזמן
אם יש בעיה, נשמח אם תשלחו מידע ל-info@delivino.co.il

יינות לבנים מומלצים

בכל שנה מתווספים לרשימת היינות הטובים ביותר בעולם כמה חדשים, שמשנים, לעיתים, את פני המשחק ולוקחים אותו כמה צעדים קדימה.

יין לבן מומלץ – היינות הלבנים הטובים ביותר של 2023

בכל שנה מתווספים לרשימת היינות הטובים ביותר בעולם כמה חדשים, שמשנים, לעיתים, את פני המשחק ולוקחים אותו כמה צעדים קדימה. אותם יינות יכולים להשפיע על הטועמים אותם לנצח, ועל האופן שבו המוח שלהם, כמו גם חוש הטעם, חווים את העולם. אם אתם מחפשים יינות לבנים מומלצים, כדאי לכם להכיר את היינות שכולם מדברים עליהם בשנה הקרובה, יינות שמותירים מאחוריהם רשמים מעולים.

יין לבן מתוק מומלץ מביא איתו הנאה כיפית מאד, שלא קיימת ביין האדום, למשל. הטעמים השולטים ביינות הלבנים מגיעים פחות מהפירות האדומים של הקיץ, אלא יותר מהפירות הצהובים של הסתיו. טעמי ההדרים חודרים אל החך ובשילוב, לעיתים, עם עשבי תיבול יוצרים משהו חדש ומשובח. יין לבן טוב מומלץ מאד להגיש כשהוא צונן, מה שהופך אותו לאידיאלי בחודשים החמים יותר. כשהטמפרטורה מתחילה לעלות, יין לבן איכותי הוא הסוד!
 
 

על היינות המומלצים של השנה

יינות לבנים משובחים מיוצרים ברחבי העולם. למשל, בצרפת, הידועה בייצור היינות הלבנים המעולים שלה וגם איטליה כמובן. מחוץ לאירופה יש את ניו זילנד היפה שתופסת תאוצה עולמית, בכל הקשור לייצור יינות ומביאה אתה לרשימת היינות הלבנים המומלצים כמה וכמה טובים. 

כדי להצליח במשימת החיפוש ובעיקר בבחירה עצמה, הנה לפניכם רשימה קצרה של כמה מהיינות הלבנים הטובים של השנה:
  1. Isabel Estate GreenLife זהו יין לבן טעים ומומלץ מאד ולא בכדי. הוא מיוצר בניו זילנד באזור מלבורו (צפון האי הדרומי) והוא יבש. הוא בעל ארומה חזקה של פירות נפלאים, כמו ליצ'י, אננס, פסיפלורה ופלפל ירוק, היוצרים יחדיו שילוב של טעמים מושלמים. רמת החומצה בו גבוהות והטעמים עוצמתיים. אם אתם מחפשים יין לבן טוב לימים קייציים חמים, זהו היין המתאים.
  2. chateau saint cosme little james basket press blancהיין הזה הוא בלנד לבן והוא מיוצר בצרפת, בקוט דו און. מדובר ביין לבן יבש וטעים, שגם הוא נפלא ללילות קייציים חמים.
  3. Saint Clair Sauvignon Blanc למי שמחפש סוביניון בלאן טוב, זהו היין הנכון עבורו. מדובר ביין לבן יבש נהדר, שמיוצר בניו זילנד הרחוקה, באזור מרלובור.
  4. Cremant de Bordeaux Rose Louis Vallon יין לבן מבעבע נהדר, יין יבש שמיוצר בצרפת בחבל בורדו היפהפה. זהו יין מבושם ורענן להפליא, מלא בדומדמניות אדומות ופירות הדר. היין מאוזן מאד בטעמים שלו ונפלא לשתייה בליל קיץ חמים. 
  5. Pfefferer Moscato Giallo יין לבן יבש, המיוצר באיטליה. עשוי מזן ארומטי – מוסקט ג'אלו. הוא בעל ארומות עשירות המגיעות הישר מפריחת ההדרים וניחוחותיו הנהדרים, האופייניים למוסקט יוצרים יין משובח. הוא בעל חמיצות רעננה ומשמש כסיום מושלם ליום קיצי וחם. את היין מומלץ להגיש לצד מנה של פירות ים או דגים. 
  6. Crudo Catarratto מוסקטו, יין לבן יבש שעשה את כל הדרך מחבל סיציליה שבאיטליה היפה. בעל ניחוח ארומטי עם רמזים של פרי טרופי, אננס, סמבוק והדרים. הטעם שלו פירותי עם מתיקות מאוזנת, רמזים של פירות טרופיים בשלים. הוא משתלב נהדר לצד מנות אסיאתיות קלילות ומתובלות, פירות ים וסלטים קלילים. זהו יין מושלם גם כקינוח. 

בין אם זה יין שרדונה מומלץ ובין אם כל יין אחר, הכל תלוי בסופו של דבר בכם ובטעם האישי שלכם. רשימת היינות המופיעה מעלה מתבססת על איכות גבוהה וטעמים טובים ובעיקר היכולת ליהנות מטעם ש"מסתדר" טוב לצד הארוחה. אפשר כמובן ללגום אותו כקינוח, לסיום, או לשבת איתו במרפסת ולהירגע אחרי יום עבודה ארוך. כך או כך, כדאי לכם מאד לבחון כמה סוגים שונים של יינות לבנים ולו כדי לאתר את היין הטעים ובעיקר הנכון לכם. 
 

מחפשים יינות לבנים טובים? Deli Vino היא הכתובת הנכונה

Deli Vino, חנות קונספט ייחודית ובר יין בנתניה, מציעה לכם מגוון נהדר של יינות משובחים, כולל יינות לבנים מומלצים 2023. את היינות תוכלו לרכוש בחנות הפיזית עצמה או דרך האתר, בקלות ובמהירות. ניתן לקבל את כל המידע שצריך אודות היינות המוצעים לכם וליהנות ממתנה נפלאה לעצמכם או כזו המיועדת לאנשים שאתם אוהבים. היינות הלבנים בחנות הם בייבוא אישי ובלעדי והם מבטיחים לכם חגיגה של טעמים. לצדם מוצעים לכם לחמים, סיגרים וגבינות טובות. 

לסקירת שלל היינות הלבנים שלנו, לחצו כאן ולקבלת מענה טלפוני לכל שאלה, צרו אתנו קשר ב – 09-7902201. נשמח לעמוד לרשותכם. 
 
 
אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות