Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
ברוך הבא לאתר החדש שלנו, עדכנו אותו לא מזמן
אם יש בעיה, נשמח אם תשלחו מידע ל-info@delivino.co.il

מארז בקבוק יין וכוסות

אם אתם מתלבטים מה כדאי להביא מתנה, אז כדאי שתכירו את מארז בקבוק יין וכוסות של ה-Deli vino. מתנה שהיא גם מפנקת, גם אישית וגם כיף לקבל אותה.

אם אתם מתלבטים מה כדאי להביא מתנה, אז כדאי שתכירו את מארז בקבוק יין וכוסות של ה-Deli vino. מתנה שהיא גם מפנקת, גם אישית וגם כיף לקבל אותה.

 

מתנה שמתאימה לכולם

זה לא משנה אם אתם בעלי עסק ויש לכם כמה עובדים שאתם רוצים להעניק להם מתנות לחג, או אולי אתם מתארחים אצל המשפחה ובא לכם לפנק, מארז בקבוק יין וכוסות, מחכה לכם באתר שלנו. המתנה מתאימה לכולם ומגיעה במראה יוקרתי וארוז כמתנה. קיימים כמה סוגי מארזים בכמה גדלים שונים, מהם תוכלו לבחור את המארז האידיאלי.

"מארז בקבוק יין וכוסות "

 

מארז בקבוק יין וכוסות

מארז פרמיום בסיסי, הכולל בקבוק יין אדום, או בקבוק יין לבן, או בקבוק רוזה, בשילוב 2 כוסות יין איכותיות ומעוצבות. ניתן להגיע לחנות שלנו בנתניה על מנת לרכוש את המארז, או חלופין להזמין מהאתר ולקבל מארז יין ושמן זית עם שליח עד הבית.

 

מארז כשר רמת הגולן

אחד היקבים המפורסמים ביותר בישראל, הכולל בתוכו מגוון יינות איכותיים ויוקרתיים, עכשיו במארז מתנה מפנק במיוחד. המארז מגיע בתיבת עץ איכותית ובתוכו: בקבוק יין ירדן סירה, כרם בראון. בקבוק יין ירדן קצרין בלאן דה בלאן. 2 חבילות שוקולד ראגוזה איכותי ומפנק, 2 כוסות שמפניה ודבש.

 

מארז יין וויסקי

מארז פרמיום, יוקרתי במיוחד, מגיע במזוודה קטנה וכולל בתוכו: בקבוק יין ירדן, כרם אלוני הבשן בציר 2018, מקאלן 15 וסט לוויסקי של רידל. מארז מיוחד לחובבי הוויסקי האיכותי והמפנק.

 

לסיכום

אם בא לכם לפנק במארז גבינות ויין חג שכולם ישמחו לקבל, ציינו לפניכם שלושה מארזי בקבוק יין וכוסות יוקרתיים, ארוזים באופן יוקרתי ומעבירים תחושה של איכות. מתנה אידיאלית למי שרוצה לפנק את העובדים שלו, את הבוס שלו או את המארחים.


 
אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות